joi, 11 martie 2010

Posedata

Sunt un suflet voiajor. Mă duc, mă întorc, mă învârt pe loc sau găsesc orizonturi vizuale la care alţi voiajori nu visează nici în lumină. Orizonturile noastre se suprapun într-o mare de albastru, de ceaţă, de zgomot, de decibeli, de fum şi asta ne face să FIM toţi deodată şi toţi acum.Toţi suntem voiajori şi asta pare că nu ne deranjează sau noi suntem conştienţi că suntem copiii şi ne jucăm Şotron în chenarul  Spaţiu - Clipă? Ne-am aruncat lesele groase, cu care ne-am împiedicat singuri picioarele până acum, în geamantanele noastre mentale sau doar ne-am legat de alt stâlp mai departe? Tu crezi că poţi să fii statornic şi continuu vreun minut dacă ai şi aripi si pipă? Un "EU fals" şi infinit x clipă. Eu l-am scurtcircuitat pe al meu acum al vostru ţipă? Al tău s-a închis în mărul lui Adam croşetează noduri şi fumează o pipă. Al ei a ajuns în raiul ventrilocilor si zice: "ŞI".


***
The divine mockery of words

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu